Informace pro zájemce

Zájemce o sociální službu zpravidla nejdříve osloví sociálního pracovníka:

Osobně na kontaktním pracovišti: Borotín 17, 679 37 Borotín

Telefonicky: 734 235 927

Písemně: Borotín 17, 679 37 Borotín

Emailem: vybralova@zasluncemzs.cz

Jednání se zájemcem a podávání informací probíhá zpravidla v pracovní době mezi 8:00 hodin - 15:00 hodin v kanceláři sociálního pracovníka na adrese: Borotín 17, 679 37 Borotín, anebo po dohodě v prostředí zájemce o službu, či na jiném dohodnutém místě (např. v nemocnici, u příbuzných zájemce atp.).

Vždy je veden rozhovor podle potřeb klienta v souvislosti s aktuální situací.

O služby lze požádat prostřednictvím Žádosti o poskytování pečovatelské služby (dále jen žádost).

Žádost je možné si vyzvednout v kanceláři sociálního pracovníka na kontaktním pracovišti nebo v kanceláři na Obecním úřadě v Borotíně nebo vytisknout na webových stránkách www.zasluncemzs.cz

Vyplněnou a podepsanou žádost se všemi jejími náležitostmi a přílohami zájemce zašle sociálnímu pracovníkovi na adresu kontaktního pracoviště, případně osobně přinese na adresu kontaktního pracoviště. Žádosti eviduje a vyřizuje sociální pracovník.

Před zavedením pečovatelské služby je budoucí klient navštíven sociální pracovnicí v místě bydliště, kde proběhne sociální šetření. Budoucí klient je informován o výši úhrad za poskytovanou službu a o vnitřních pravidlech pro poskytování pečovatelské služby, která s ním sjednává rozsah a další podmínky služby a zpracovává podklady pro uzavření Smlouvy o poskytování pečovatelské služby. Výše úhrad, způsob platby, výpovědní doby a důvody výpovědi smlouvy jsou obsaženy ve Smlouvě o poskytování pečovatelské služby, jejíž jedno vyhotovení příjemce služby obdrží.

Služby jsou poskytovány klientovi, se kterým je uzavřena smlouva o poskytování služby. Průběh a hodnocení služby je písemně zaznamenáván v dokumentaci klienta. Do této dokumentace má klient právo kdykoliv nahlédnout. Pracovník vykonává dohodnuté služby ve smluveném rozsahu, na smluveném místě, ve smluvený čas. Nemůže‐li poskytovatel ze závažných důvodů poskytnou službu ve smluveném čase a rozsahu, informuje klienta o této změně telefonicky či osobně. Jestliže klient z předvídatelných důvodů nebude chtít službu využít, je povinen oznámit tuto skutečnost předem.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky